8/04/2013

Maybelline Color Tattoo teszt

Ma a Maybelline egyik legkedveltebb termékértől hoztam tesztet, méghozzá két színről.
Már egy-két hónapja használom ,így hiteles vélemény alakult ki róla.

Nézzük mit is ígérnek:
Gél állagú, krémes szemhéjfesték, mely intenzív színeket és hosszantartó viselhetőséget ígér. Akár 24 órán át tartós.
6 színben kapható

Én a 60-Timeless Black és 35-On and On Bronze árnyalatokat szereztem be.





 A csomagolás nagyon megnyerő , szép üveg tégelyben érkezik csavaros műanyag tetővel. 
Nagyon strapabíró és jól záródik.
Hosszú percekig vizsgáltam nagyítóval ,kutattam a neten ,de egyszerűen nem találtam ,hogy mennyi terméket kapunk.Lehet ,hogy nem tudták eldönteni ,hogy ml-ben vagy g-ban írják rá a mennyiséget. 

35-On and On Bronze




60-Timeless Black


Főleg alapnak használom őket ,de magukban is szépen mutatnak.
Egy kis gyakorlással és megfelelő ecsettel a satírozás is megfelelően kivitelezhető.
A feketét erősebb alkalmi és füstös szemekhez használom nagyon szépen fölerősíti a sötét árnyalatokat.
Az első esküvő fotózásos bevetés után megkérdeztem a menyasszonyt ,hogy hogy bírta a smink (különösen meleg izzasztó délután volt) és azt mondta ,hogy este alig tudta levakarni magáról a sminket. 
A saját tapasztalatom is ez ,tehát a tartóssága csillagos ötös.

Szemezek még több árnyalatával is, viszont ezeket minden bizonnyal az ebayről kell beszereznem ,mert valamiért itthon csak (a feketét leszámítva) csillogó színeket lehet kapni.

Érdekesség ,hogy a Maybelline amerikai weboldalán a 35-ös számmal jelölt Color Tatto egy Tough as Taupe nevű gyönyörű matt bézs szín, és még további gyönyörű matt színekből áll a választék..


Kívánságlistás még a 65-Pink Gold árnyalat is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése