1/30/2014

Inspiráció

A szokásos délután kávézás közben nézelődtem a tumblr-en és gondoltam összerakok már egy kis inspirációs bejegyzést hátha ihletet kapok a mai sminkhez.


Lassan függőségemmé válik a sminkkollekciós és tárolós videók/képek nézegetése és ennek eredményeképp havonta átrendezem az itthoni készleteimet. A legjobb megoldás egy nagy fiókos komód lenn , nézegetni ugyan jó meg szép ezeket a kirakodóvásár szerű asztalkákat ,de én mindig a minimál design felé hajlottam.



Az arany szemöldök megalkotása , az angyalszárnyas és mélyítővonalas szemsmink tökélyre fejlesztése pedig legyen a következő hónap kihívása.


A precíz szájkontúr húzásának megtanulása volt számomra a legnehezebb.
A lila szájceruza lelőhelyét ha valaki megírná annak hatalmas köszi!


Backstage fotók modellekről , precíz smokey és grunge smokey na és ezek a szemöldökök? Szerelem!



Nem vagyok egy nagy manikűr mániás , bordó/fekete vagy semmi elv lelkes híve inkább.
Viszont ezek a felhős körmök annyira megtetszettek ,hogy már csak 
egy kék és egy fehér körömlakk kéne hozzá :D
Egy hasonló páva sminket már készítettem múlt héten ,de a fényképezőm elállítódott, amit már csak akkor vettem észre amikor dühömben lemostam az egészet.Most kedvet kaptam a kép láttán az újraalkotásához.



Ha érdekelnek az engem inspiráló további képek lesd meg a tumblr oldalamat KLIKK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése