1/07/2014

Real Techniques Sam's Picks



Még októberben láttam erről a szettről egy instagram-os fotót és egyből beleszerettem. Hetekig keresgettem a neten valami információt róla és nagy nehezen egy angol blogon akadtam rá a leírásra és hogy november végére tervezik a megjelenést. 
Pont kapóra jött a Black Friday és meg is rendeltem.

Igaz ,hogy meg van már a Core Collection viszont a Buffing Brush egy igazán sokoldalú jól használható ecset így hát egyáltalán nem bántam a duplázását.

























A csomagolás , mondanom sem kell , mennyire exluzív hatást kelt , legalábbis addig amíg ki nem bontjuk a műanyag dobozából. Először is nagyon büdös gumi szaga van , másodszor nagyon stabilan vannak beleágyazva az ecsetek , annyira hogy súlyosan veszélyezteti az épségüket amikor ki akarom szedni belőle.
Amikor túlestem ezen az agysebészeti óvatosságot igénylő műveleten szívesen kihajítottam volna az ablakon , de nem lehet mert ugyebár olyan szééép.

Most kivételesen nem ért semmilyen meglepetés az ecsetek méretével kapcsolatban (lásd eme korábbi bejegyzésben) , sőt! Lehet ,hogy a Core collection készletem selejtes volt ,mert ezek sokkal-sokkal puhábbak. Tényleg egész nap simogattam őket akár egy kismacskát és most  már teljesen átérzem azt az eufóriát amit más blogokon olvastam.





Buffint Brush: Vele több hónapos tapasztalatom van már , főleg alapozáshoz használom , púderezéshez nekem egy kicsit túl tömött ,de nem lehetetlen feladat neki az sem.

Expert Face Brush: Őt is megrendeltem a készlet mellé és miután kipróbáltam majdnem rendeltem belőle azonnal még kettőt mert annyira tökéletesen szépen lehet vele alapozni ,hogy az elképesztő. Simán lepipálja a Coastal Scents kabukimat.

Multi Task Brush: Tényleg multifunkciós, pirosító-bronzosító púder , ebből is elfogadnék még egyet ,de sajnos nem lehet kapni külön remélem ez változni fog.


Settin brush: Nagyon hasznos a kis aranyos highlighterhez , fölösleges porok lesöpréséhez , élek elsimításához sőt akár kontúrozáshoz is.

Pointed Foundation Brush:  Sajnos vele még mindig nem sikerült megbarátkoznom pedig már kettő is van belőle. Igaz ,hogy az elsőt azért nem szerettem ,mert csálé volt a szőre nagyon zavart az asszimmetriája ,de igyekszem megfelelő funkciót találni neki. Az alapozáshoz nevetségesen kicsit és a korrektorhoz van sokkal jobb ecsetem.

Essential Crease Brush: Őszintén ez miatt pörögtem rá erre a szettre leginkább. Hatalmas segítség a satírozásban , amolyan igazi ablaktörlős ecset.

Fine Liner Brush: Volt már egy Alverde-s tus ecsetem , valahogy nem volt az igazi és majdnem ki is dobtam a zselés tusomat ,de gondoltam teszek ezzel is egy próbát. Még jó mert nagyon szuper , lehet az egészen vékonytól a vastag vonalig pingálni vele , nem vesz föl túl sok anyagot ami jó mert így nehéz elrontani a sminket.



Összességében nagyon boldog vagyok ,hogy megrendeltem. Amiért mégsem vagyok boldog ,hogy sajnos az összes többit is meg kell rendelnem.
Ha valaki kedvet kapott a rendeléshez én az Iherb-at ajánlom itt  legolcsóbb és a szállítás sem drága plusz az első rendelésnél ezzel a kóddal 5 illetve 10 dollár kedvezményt kaphatsz (DCG334).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése