3/13/2014

Elfogyott - Essence All About Matt púder


Körülbelül egy hónappal ezelőtt a fizetés utáni Rossmann kifosztásom alkalmával vásároltam meg ezt a púdert.
Szerettem volna egy transparent kompakt púdert ,mivel nekem rendszeres frissítésre van szükségem a nap folyamán és a por állagúakat nem annyira szeretem cipelni.



Csomagolás:
Megpróbáltam túllépni azon ,hogy nincs benne tükör és egy egyszerű átlátszó strapabírónak tűnő kompaktot kapok. Nem véletlenül emeltem ki ,hogy annak tűnt ,sajnos az első kinyitás után történt vele valami és többet nem akart rendesen bezáródni. Hozzáteszem ,hogy nem vagyok az a "bedobomatáskámbaosztkész" típus ,tehát nem érhette baleset. Lehet ,hogy pont egy hibás terméket fogtam ki.

Állag-Hatás:
Maga a púder fehér színű , de eldolgozás után áttetszővé válik.
Az ecset hozzáérintése után elég nagy mennyiséget vesz föl , és felvitel után látszik ,hogy fehér persze ez nem marad így ,viszont nekem furcsa volt mivel még egy porállagú púdernél sem tapasztaltam hasonlót.
Első körben szépen végzi a feladatát ,nagyon lemattítja az arcot. Nálam sajnos ez nem tart 1-2 óránál tovább , sőt talán ez az egyik legkevésbé tartós púder amit eddig használtam.Ráadásul az első egy hétben mintha kiszárította volna a bőrömet és egyáltalán nem volt kényelmes viselet.

Összességében nekem ez a termék sajnos nem vált be.
Főleg azért vettem ,hogy vihessem magammal napközben ,de egyrészt a bezárhatatlansága , másrészt ,hogy ezzel is minden púderes lett körülötte hiába a préselt kompakt kiszerelés,emiatt erre sem lett alkalmas.
Nagyon hamar elfogyott ,alig húzott ki egy hónapot.
Szóval sajnos én nem szerettem bele , pedig reménykedtem ,mert elég sok jót olvastam róla.
Ugyanennyi pénzért sokkal jobb és több mennyiséget tartalmazó púdereket ismerek ,semmiképp nem venném újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése