5/29/2014

Spirálok Hete - L'Oreal Mega Volume Miss Manga

Szintén Joy-napos zsákmány ez a L'Oreal Mega Volume Miss Manga Spirál.
Eredetileg egy alapozót szerettem volna, de ott káosz uralkodott, így hirtelen felindulásból került a kosaramba.





Csomagolás:
Nagyon megnyerő, rózsaszín és fekete, szépen ki van találva, egyszerűen jó ránézni.

Kefe:
A nyélben van a turpisság, mivel hajlékony, nem is kicsit.
Elsőre ijesztőnek tűnhet, hogy gyakorlatilag saját életet él, de egy-két használat után, megszokva rájövünk, hogy ez még is csak jó dolog. Szépen követni tudja a szem és a szempillák formáját és az elvékonyodó fej segítségével szépen befesthetünk minden pillát.

Állag:
Kicsit folyékonyabb a formula, de gyorsan szárad, nem kenik össze a már befestett pillák a szemhéjat.
Szépen lehet rétegezni, bár én kettőnél többet nem szoktam, nem ragasztja össze a pillákat.

Hatás:
Az én pilláimat dúsítja, hosszabbítja és szétválasztja, megtartja a göndörítőm hatását.
Nem potyog, nem kenődik egész nap szép marad.
Nálam hatalmas kedvenc lett.

Ár:
3000 forint körül mozog, ennyiért nem biztos, hogy megvettem volna, de fél áron remek fogás volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése